Een lucky Shot: Schoenen krijgen via Twitter

Dinsdag 22 juli 2014

Door Frank Morhee

Social media wat kun je er nu mee? En kun je er ook grote bedrijven mee bereiken? Jazeker! De Apeldoornse dansgroep Come Correct liet zien dat dit kan. Het begon met het aantrekken van schoenen. De stoute schoenen wel te verstaan.

Een lucky shot

Op een rustige maandagavond vlogen de Twitter berichten de ether in. Zo verstuurde de dansgroep tweets naar onder andere Nike, Adidas, Puma en Reebok met de vraag of zij hen nieuwe schoenen wilden sponsoren. Als dansgroep heb je nou eenmaal schoenen nodig om op te dansen en het liefst gesponsorde schoenen. In ruil voor schoenen zouden zij dan een videoclip maken met daarin de schoenen en vette dansmoves.

Iemand aan de andere kant van de planeet, Amerika wel te verstaan, zag hier wel wat in en besloot terug te tweeten. Reebok Classics wilde de dansgroep wel een paar schoenen sponsoren. Zo geschiede het dat de Apeldoornse dansgroep een doos met 14 paar schoenen kreeg van Reebok. Zoals beloofd leverde Come Correct een vette videoclip. Iedereen blij!

 

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Elke maandag onze Apeldoornse verhalen in jouw inbox
De beste berichten en verhalen geselecteerd door onze redactie
Meer dan 2.200 Apeldoorners gingen je voor
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meer lezen over cultuur

REACTIES

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!