Social Media Club in teken van Retail

Dinsdag 2 april 2013

Door Ingeborg

Op 8 april aanstaande zal de tweede bijeenkomst van SMC055 geheel in het teken staan van Retail. Met twee interessante sprekers op het programma, hoopt de organisatie ook deze keer op een uitverkocht ACEC gebouw. Geïnteresseerde professionals kunnen zich hiervoor vanaf 2 april 10 uur aanmelden op de website van Social Media Club Apeldoorn (www.smcapeldoorn.nl.

Online warenhuis 

Één van de sprekers op 8 april is Alwin Snippe, social media marketeer van Wehkamp. Hij geeft een inspirerende kijk in de social media activiteiten van wehkamp.nl. Ook zal hij uitleggen wat de rol van social media is geweest bij de succesvolle transitie naar het grootste online warenhuis in Nederland.

Puur eten

Nanette Booy is afkomstig uit Apeldoorn en in 2009 genomineerd voor twittervrouw van het jaar en geldt momenteel als één van de top 165 online influencers in Nederland. Nanette heeft een passie voor eten en drinken en gaat voor puur en kwaliteit. Zij heeft al veel online projecten achter haar naam staan en heeft op dit moment een blog over eerlijke en pure voeding.

#SMC055

Social Media Club Apeldoorn is op 11 maart van start gegaan en geeft professionals een  platform om kennis te delen en inspiratie op te doen. De eerste bijeenkomst is druk bezocht en was o.a. door het aantal bezoekers en een trending topic op twitter een groot succes. Geïnteresseerden kunnen zich vanaf dinsdag 2 april 10.00 uur aanmelden via de website van SMC055: smcapeldoorn.nl. De eerste avond was binnen 24 uur uitverkocht dus wees er snel bij!

Geïnteresseerden kunnen via twitter (@SMC055) en facebook (social media club Apeldoorn) op de hoogte blijven van de ontwikkelingen van SMC055.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Elke maandag onze Apeldoornse verhalen in jouw inbox
De beste berichten en verhalen geselecteerd door onze redactie
Meer dan 2.200 Apeldoorners gingen je voor
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meer lezen over ondernemen

REACTIES

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!