Decathlon is vanaf aankomende editie (7 februari 2016) afstandsponsor van de Mini-Marathon. Kris Bruin, vestigingsmanager Decathlon Apeldoorn en stichtingsvoorzitter Frans Mulderij zijn dit onlangs overeengekomen. De overeenkomst is voor een jaar maar de intentie is voor beide partijen een langdurige samenwerking. Mulderij: “Voor een van onze mooiste afstanden hebben we een passend bedrijf gevonden. En helemaal geweldig natuurlijk dat het in dit geval een sportketen is. Naast een mooie samenwerking zien we samen mooie kansen voor extra acties waar onze lopers van zullen profiteren.”
Het bedrijf is hard op weg om Europa’s grootste sportwinkelketen te worden. In de winkels in Nederland werken meer dan 250 medewerkers om elke dag grenzen te verleggen. Op minimaal 2500 m2 aan oppervlakte per winkel, verkoopt het bedrijf producten voor 65 verschillende sporten. Daarnaast heeft Decathlon 20 eigen zogenaamde passiemerken.
Decathlon ziet veel kansen in Nederland en zal een snelle groei gaan doormaken. Binnen nu en 5 jaar ziet het bedrijf een verdubbeling van het aantal winkels. Het lange termijn doel is dat iedereen binnen 30 minuten een Decathlon ter beschikking heeft. Het feit dat Decathlons eerste winkel in 1976 is geopend en er inmiddels al meer dan 650 winkels in 21 verschillende landen zijn, is indrukwekkend.
De redactie bestaat uit een eindredacteur, hoofdredacteur, fotografen en een aantal verslaggevers. Zij gaan geregeld op pad om verhalen te maken over onderwerpen die spelen in Apeldoorn. Dit kan bijvoorbeeld een nieuw restaurant zijn, werkzaamheden aan een straat of dingen waar Apeldoorners graag hun verhaal over kwijt willen.
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functionele cookies
Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
REACTIES