Inspirerende sprekers tijdens Mixed Emotion Live

Vrijdag 7 november 2014

Door Redactie

Gisteren was in Apeldoorn de eerste editie van Mixed Emotions Live. Een echt festival voor marcom-professionals met trends, reclame, kunst, muziek, food, marketing, interactie en duurzaamheid. De organisatie was in handen van Emotion kommunikatie buro, in samenwerking met diverse partners.

Niet saai en niet in Amsterdam
Het idee voor Mixed Emotions Live is ontstaan vanuit de gedachte dat bestaande evenementen nooit echt spannend zijn en zich vrijwel altijd in de Randstad afspelen. Marc Ankersmid, directeur Emotion: ‘Als locatie is bewust gekozen voor Gigant Podium & Filmtheater in Apeldoorn om juist de marcom-professionals uit het oosten en het midden van het land aan te spreken. Mixed Emotions Live is een echt festival. Bezoekers kregen geen lange PowerPoint-presentaties voorgeschoteld, maar korte, krachtige inspiratiesessies. Naast diverse sprekers uit het brede vakgebied van marketing en communicatie was er een uitgebreide programmering met food, muziek, kunst, fotografie en meer.’

Inspiratie-injectie geslaagd!
‘Met Mixed Emotions Live wilden we vakgenoten inspireren en aanmoedigen om buiten de kaders te gaan en te groeien. Met sprekers als Maxim Hartman (creativiteit, chaos en lust), Ronnie Degen (Zwarte Cross), Prof. Dr. Victor Lamme (neuromarketing), Stephan van Slooten (9+ organisatie), Herman Toch (Happy profit), Geertje van Keulen (Philips) en Marieke Hart (thuisafgehaald.nl) is dat wat ons betreft zeker gelukt!’

Naast een indrukwekkende rij sprekers gaf chefkok Gerwin Sanders een culinaire draai aan het festivalfood en verzorgde cabaretier Harry Glotzbach voor het nodige vertier. Pink Oculus sloot Mixed Emotions in stijl af. ‘Met ruim 350 aanmeldingen kijkt Emotion terug op een geslaagd festival. Een fantastische opkomst met allemaal gelijkgestemden die het marcom-vak een warm hart toedragen. We gaan hier absoluut een mooi vervolg aan geven, aldus Marc Ankersmid.’

 

Apeldoorn Direct was erbij aanwezig en zag onder andere een leerzame presentatie over ‘happy profit’ en neuromarketing. Met ons waren nog zo´n 400 mensen aanwezig die zichtbaar een gezellige en inspirerende middag hadden.
Was jij erbij? Dan zijn wij benieuwd naar jouw ervaring. Laat een reactie achter.

 

 

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Elke maandag onze Apeldoornse verhalen in jouw inbox
De beste berichten en verhalen geselecteerd door onze redactie
Meer dan 2.200 Apeldoorners gingen je voor
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meer lezen over cultuur

ONDERWERPEN

Muziek

REACTIES

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!