Coronacrisis lijkt tot einde restaurant Alexandros te leiden

Dinsdag 21 april 2020

Door Redactie

Archief | Gerard Oltmans

Urenlang zaten klanten dit weekend op hun bestelling te wachten bij Alexandros. De betaling was geslaagd, de bezorgtijd stond in een bevestigings-sms. En toch kwam er geen eten vanuit de zaak aan de Brinklaan. Pas uren na de bestelling verscheen er een excuus-sms. De bestelling was geannuleerd; Alexandros heeft moeten besluiten de zaak aan de Brinklaan te sluiten.

,,Helaas kunnen wij het ook niet meer overleven”, staat er in een bericht dat een van de klanten kreeg. Ook werd er gemeld dat het geld zou worden teruggestort. Mirjam, die dit weekend eten bestelde, laat weten het geld nog niet terug te hebben. ,,Het gaat om 42 euro”, meldt ze. ,,Veel geld. We hebben, toen de bestelling er na 1,5 uur nog niet was, alsnog maar ergens anders een pizza besteld.”

Restaurant Alexandros was tot nu toe niet bereikbaar voor commentaar. De Facebookpagina die ze hadden, en via waar Mirjam een privébericht kreeg, is inmiddels verwijderd.

Overigens gaat het al langer niet goed aan de Brinklaan, we schreven er een klein jaar geleden al over.

 

*Update: Mirjam heeft inmiddels haar geld teruggekregen.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Elke maandag onze Apeldoornse verhalen in jouw inbox
De beste berichten en verhalen geselecteerd door onze redactie
Meer dan 2.200 Apeldoorners gingen je voor
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meer lezen over ondernemen

REACTIES

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!