Eigenaar Claudio’s IJssalon treft ‘ranja’ in plaats van ijs aan in vitrine

Dinsdag 29 mei 2018

Door Redactie

Het was even schrikken gisterochtend (dinsdag 29 mei) voor Claudio Tabbers van Claudio’s IJssalon. In plaats van ijs trof hij ‘ranja’ aan in de vitrines. ,,Door problemen met de stroom”, meldt de eigenaar. ,,Al snel constateerde ik dat bijna al het ijs was gesmolten.”

,,Gelukkig was ik vroeg in de ijssalon vanwege het mooie weer en kwamen direct collega’s helpen”, licht hij toe. ,,Hierdoor konden we toch nog op tijd open gaan.” De ijszaak biedt op Facebook excuses aan voor het feit dat er even niet beloofd kan worden dat alle smaken voorradig zijn. ,,Claudio heeft alles op alles gezet om zo veel mogelijk smaken opnieuw te maken en inmiddels draaien 2 van de 4 vitrines weer”, is daar te lezen. Veel klanten reageren begripvol. ,,Geen sorry hoor! Overmacht, hier kun je niets aan doen! Succes met draaien”, reageert iemand. Een ander zegt: ,,Wat vreselijk. Vooral als je dat ziet als je binnenkomt. Rustig aan.” Claudio hoopt zo snel mogelijk de boel weer volledig draaiende te hebben. ,,Vanmorgen extra vroeg opgestaan weer en we merken dat onze klanten gelukkig begrip hebben voor de situatie.”

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Elke maandag onze Apeldoornse verhalen in jouw inbox
De beste berichten en verhalen geselecteerd door onze redactie
Meer dan 2.200 Apeldoorners gingen je voor
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meer lezen over ondernemen

REACTIES

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!