Brand bij Lasersensation aan de Hoofdstraat

Maandag 8 juli 2013

Door StrangeArt

Er kan voorlopig niet meer “gegamed” worden in het pand. Op de tweede verdieping ontstond zaterdag middag een brand in de ruimte waar de pakken met laser apparatuur hangen. De brandweer was snel ter plaatse, sloeg op de tweede en derde verdieping wat ruiten in, en spuiten maar.
Veel waterschade, maar gelukkig geen menselijk leed.

Jammer voor dat groepje van acht kinderen wat gereserveerd had voor een verjaardagspartijtje. Beteuterde – maar nog net niet betraande – gezichten. De jarige Esther vond het eigenlijk best wel cool.
Voor de stappers van die avond, de horeca op de begane grond was gewoon open.
(De foto’s zijn van Adnan Akdemir, u weel wel die van het ACEC, hij zat eerste rang )

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Elke maandag onze Apeldoornse verhalen in jouw inbox
De beste berichten en verhalen geselecteerd door Nikki van de redactie
Meer dan 1.500 Apeldoorners gingen je voor
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meer lezen over stad

REACTIES

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!