De tweede Pssst! verschijnt mei 2010

Vrijdag 4 december 2009

Door XCJ reclameproductie

De nieuwe Pssst! het creatieve magazine voor en door creatief Apeldoorn is weer in de maak!

De eerste interviews zijn al afgenomen de inhoud is grotendeels bekend.
Dus wederom een oproep aan allen die denken iets te kunnen toevoegen in deze komende editie. Ben je tekstschrijver, fotograaf, vormgever of DTP’r en vind je het leuk om mee te werken aan dit nieuwe 2e nummer?
Mail dan zo snel mogelijk naar info@xcj.nl onder vermelding van Pssst! vermeld  je contactgegevens en wat je wil en  kan. Ook degene die aan het eerste nummer meewerkte en dit graag nog een keer willen kunnen zich nogmaals aanmelden.

Pssst! Wordt gemaakt door creatieve in en rond Apeldoorn. Elk artikel  wordt samengesteld door een andere organisatie of andere personen.  Pssst! Is een (niet commercieel) initiatief ontstaan vanuit de Borrelnood.

Wat betreft betaling voor geleverde diensten zal dat als volgt gaan:

– de productiekosten voor het magazine worden eerst betaald

– Dan krijgt de vaste redactie van Pssst! Een basis vergoeding voor hun werk / gemaakte uren. (er zijn slechts 5 redactieleden)

– Is er nog geld over? Dan krijgt ook ieder ander een nader te bepalen vergoeding voor zijn of haar bijdrage aan het nummer.

– Hebben we dan nog geld over? (Dat zou mooi zijn!) Dan gaat dat in de pot voor het volgende nummer.
De eindredactie van Pssst! heeft het laatste woord met betrekking tot álle aangeleverde items.

Wil je adverteren in de Pssst! Mail of bel naar XCJ reclameproductie:
Prof. Röntgenstraat 8,  7314   KZ,  Apeldoorn,   055-5786129
info@xcj.nl

Bladformule en doelgroep

Pssst! is een regionaal creatief magazine dat onregelmatig verschijnt in een oplage tussen de 5000 en 10.000 exemplaren. Pssst! wordt vormgegeven door een wisselende samenstelling van reclamebureaus/ZZP-ers, fotografen, tekstschrijvers, vormgevers en dtp’rs.

Onze nieuwsbrief

Elke maandag ons nieuws in de mail?

Meer lezen over stad

REACTIES

Elke maandag ons nieuws in de mail?