Wie een eerste blik werpt op de Beursvloer is misschien even van het padje. Het oude vertrouwde Orpheus heeft dit jaar plaats moeten maken voor het Natuurhuis in de St@art (Apenheul). Daar staan over twee verdiepingen de ondernemers verspreid. Het is dan ook even zoeken welke weg je moet gaan.
Aan interesse geen gebrek. Juist in tijden van crisis lijkt samenwerking voor veel mensen het sleutelwoord en ook dit jaar worden er weer voldoende matches gemaakt. De ruim 200 matches van eerdere edities worden niet gehaald, maar met ruim 150 matches ogen de organisatoren van de Beursvloer niet ontevreden. Er zijn immers ook nog matches niet binnen de beurstijd zijn afgesloten en daarom nog niet meegeteld zijn in de telling.
Een opening van plaatsvervangend burgemeester Hans Esmeijer geeft de vele aanwezige organisaties en bedrijven moed. Vraag die bij ons blijft liggen is welke ondernemers na de eerste kennismaking ook werkelijk betrokken blijven en welke resultaten zijn er na de eerste match ontstaan? En welke verantwoordelijkheden pakt men na een match? Wij van Apeldoorn Direct zijn ook benieuwd naar die verhalen. Veel mensen lijken zich op dát moment niet om die vragen te bekommeren en kijken tevreden toe op de kennismaking met de plaatsvervangende burgemeester, de overige aanwezigen en met de behaalde matches.
De sfeer was bovendien uitstekend en de presentatie van Ingrid Leerkes was weer zeer goed verzorgd. Door onze ogen gezien was Beursvloer 2011 weer een geslaagde editie.
De redactie bestaat uit een eindredacteur, hoofdredacteur, fotografen en een aantal verslaggevers. Zij gaan geregeld op pad om verhalen te maken over onderwerpen die spelen in Apeldoorn. Dit kan bijvoorbeeld een nieuw restaurant zijn, werkzaamheden aan een straat of dingen waar Apeldoorners graag hun verhaal over kwijt willen.
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functionele cookies
Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
REACTIES