Met een werkloosheidspercentage van 8.5% binnen de huidige beroepsbevolking is het thema Arbeidsmarkt behoorlijk actueel. Reden genoeg voor de organisatie van
Social Media Club Apeldoorn (SMC055) om de bijeenkomst op 9 september volledig te wijden aan dit thema. Twee inspirerende sprekers zullen in het ACEC gebouw hun eigen visie op de arbeidsmarkt en recruitment geven.
Nicole van Thoor
Nicole is oprichter en Managing Partner van Spargle. Zij is een geboren ‘verbinder’, van mensen en inzichten. De online wereld en het topsegment in Nederland kent ze persoonlijk. Met name op de gebieden marketing, sales, innovatie en internet business heeft Nicole een uitgebreid netwerk. Haar kracht is de enorme gedrevenheid en passie waarmee ze snel en gemakkelijk professionals verbindt die staan voor kwaliteit en vernieuwing. Bij Nicole staat de mens altijd centraal. Nicole is uitgeroepen tot meest invloedrijke recruiter van 2012.
Kay Goedhardt
Kay is een echte netwerker en een recruitment vakman pur sang. Zijn carrière is hij in het uitzendleven begonnen, waarna hij de stap heeft gemaakt naar een van Nederlandse bekendste headhunters. Gedurende de jaren daarna heeft hij gewerkt in een commerciële rol bij DPA, alsmede in diverse recruitment managementposities binnen een corporate omgeving, waaronder ING en Nationale Nederlanden. Sinds mei 2013 is Kay verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van People4office. Kay is uitgeroepen tot meest invloedrijke recruiter van 2010.
Aanmelden
Kaarten voor deze bijeenkomst zijn vanaf 29 augustus 19:00 uur (gratis) beschikbaar via www.smcapeldoorn.nl. De bijeenkomst zal via twitter te volgen zijn via #SMC055. Daarnaast kunnen geïnteresseerden op de hoogte blijven via twitter (@SMC055) en facebook (social media club Apeldoorn).
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functionele cookies
Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
REACTIES