Apeldoorn heeft primeur met marketing festival in Gigant

6 oktober 2014, van 14:00 tot 19:00 - Gigant

Door Redactie

Het eerste marketingfestival van NL gaat live!
Op donderdag 6 november is in Apeldoorn de eerste editie van Mixed Emotions Live. Een festival voor marcom-professionals met trends, reclame, kunst, muziek, food, marketing, interactie en duurzaamheid. De organisatie is in handen van Emotion kommunikatie buro, in samenwerking met diverse partners.

Niet saai en niet in Amsterdam
Het idee voor Mixed Emotions Live is ontstaan vanuit de gedachte dat bestaande evenementen nooit echt spannend zijn en zich vrijwel altijd in de Randstad afspelen. Als locatie is bewust gekozen voor Gigant Podium & Filmtheater in Apeldoorn om juist de marcom-professionals uit het oosten en het midden van het land aan te spreken. Bezoekers krijgen geen lange PowerPoint-presentaties voorgeschoteld, maar korte, krachtige inspiratiesessies. Vanwege deze opzet zullen bezoekers keuzes moeten maken naar welke sessies ze wel en naar welke sessies ze niet gaan. Naast diverse sprekers uit het brede vakgebied van marketing en communicatie is er een uitgebreide programmering met food, muziek, kunst, fotografie en meer.

Wel helden uit het vak en meer
Het festival wordt gehouden van 14.00 uur – 19.00 uur met korte festivalsessies in diverse zalen van het poppodium. Er worden sessies verzorgd door onder andere Maxim Hartman (creativiteit, chaos en lust), Ronnie Degen (Zwarte Cross), Prof. Dr. Victor Lamme (neuromarketing), Stephan van Slooten (9+ organisatie), Herman Toch (Happy profit), Geertje van Keulen (Philips) en Marieke Hart (thuisafgehaald.nl). Daarnaast zijn er optredens van onder meer Pink Oculus, Sven Kay en Goslink. Chefkok Gerwin Sanders geeft een culinaire draai aan festivalfood en cabaretier Harry Glotzbach speelt een compilatie van z’n succesvolle theatershow Aandachtsgeil over de zin en vooral onzin van social media.

 

Kijk voor meer informatie op Mixedemotionslive.nl.

ONDERWERPEN

Muziek

REACTIES