De mens en mediaconsumptie, hoe werkt het?

16 juni 2014, om 20:00, Boschvijver

Door Redactie

SMC055

16 juni a.s. duiken we tijdens de 13e bijeenkomst van Social Media Club Apeldoorn vanaf 20.00 uur in de wereld van mediapsychologie. Locatie is dit keer restaurant de Boschvijver in Berg en Bos. Niemand minder dan international public speaker Mischa Koster neemt ons mee in de waanzinnig interessante wijze waarop het menselijk brein omgaat met media en alles wat daarbij hoort.

Mischa Coster is mediapsycholoog: hij houdt zich bezig met hoe ‘de mens’ media consumeert en hoe media door organisaties effectief ingezet kunnen worden om gedrag te beïnvloeden, op basis van ‘evidence-based’ psychologische inzichten. Al ruim 10 jaar werkt hij samen met klanten en relaties aan vraagstukken op het raakvlak van online media, psychologie en techniek. Mischa is medeoprichter van en Director of Consulting bij Grey Matters, een onderzoeks- en adviesbureau dat zich volledig heeft gespecialiseerd in de praktische toepassing van inzichten uit de sociale- en mediapsychologie. Hij is gespecialiseerd in gedragsbeïnvloeding met behulp van sociale technologie: Social Media Persuasion. Dit doet hij als adviseur voor zowel profit (T-Mobile, Rabobank, SNSREAAL, rockstart, Capgemini, Tribal, Mirabeau, RTL e.a.), overheid (het CAK, diverse ministeries) als nonprofit (NIMA, NISB, GGD ea).

Meet Mischa

Speciaal voor SMC055 bezoekers bieden we gelegenheid tijdens een etentje met Mischa persoonlijk kennis met hem te maken en meer te leren over de manieren waarop wij media consumeren. Geef dit bij je aanmelding aan en de eerste 4 enthousiastelingen eten tegen gereduceerd tarief mee voorafgaand aan het plenaire deel. Je krijgt 10% korting op het menu van de Boschvijver, tevens locatie van die avond.

Aanmelden

Aanmelden kan kosteloos via de website van SMC055, www.smcapeldoorn.nl. De inschrijving start 4 juni vanaf 10 uur. Vanwege de verwachte belangstelling raden we je aan je tijdig aan te melden. Belangstellenden die de bijeenkomst niet kunnen bijwonen, kunnen de bijeenkomst via twitter volgen via #SMC055. Daarnaast kunnen geïnteresseerden op de hoogte blijven via twitter (@SMC055) en facebook.

Onze nieuwsbrief

Elke maandag ons nieuws in de mail?

REACTIES

Elke maandag ons nieuws in de mail?