Social trends bij SMC055

17 februari 2014, om 09:30, ACEC gebouw

Door Agenda

http://www.bing.com


Op 17 februari houdt Social Media Club Apeldoorn (SMC055) vanaf 19.30 weer een bijeenkomst in het ACEC gebouw. Deze avond draait helemaal om social trends en laat zien welke cijfers en trends er in 2013 zijn geweest. Daarop aanhakend gaan we direct door naar de praktijk en komt de social media case van verzekeraar Ditzo uitgebreid aan bod.

Newcom
Neil van der Veer (directeur Newcom Research & Consultancy en auteur van ‘Staatsgreep van de klant’) laat ons trends zien op het gebied van social media en social business. Dit doet hij onder andere op basis van het door Newcom uitgevoerde social media onderzoek dat met ruim 14.000 deelnemers per jaar de grootste van Nederland is. Op basis van de populariteit van social media valt de vraag te stellen waar de echte kansen liggen binnen social business. Leidt ‘liken’ tot meer aankoop intentie of moet je toch echt anders denken?
Neil zijn expertise ligt op het snijvlak van ondernemerschap, marketingstrategieën en onderzoek. Vanuit zijn discipline assisteert hij tal van organisaties bij het nemen van de juiste beslissingen.

Ditzo
Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad maar nu komen ze toch echt: de mensen van Ditzo!
Zij komen vertellen over hun social media campagne en alle reuring die eromheen tot stand kwam. Daar willen we allemaal nog veel meer van weten dan tot nu toe bekend
Waarom deden ze wat ze hebben gedaan, wat zit erachter, wat waren de resultaten en hoe gingen ze daarmee om? We verwachten veel vragen en een bruisende avond!

Interesse?
Geïnteresseerden kunnen zich kosteloos aanmelden via www.smcapeldoorn.nl.
Belangstellenden die de bijeenkomst niet kunnen bijwonen, kunnen de bijeenkomst via twitter volgen via #SMC055. Daarnaast kunnen geïnteresseerden op de hoogte blijven via twitter (@SMC055) en facebook (social media club Apeldoorn).

Onze nieuwsbrief

Elke maandag ons nieuws in de mail?

REACTIES

Elke maandag ons nieuws in de mail?