Blinq hoofdsponsor Openlucht FilmFestival

Donderdag 5 juli 2012

Door Redactie

Archief

Het duurzame Apeldoornse bedrijf Blinq Carwash is de nieuwe hoofdsponsor van het OpenLucht FilmFestival. Zij zullen de komende jaren dan ook naamgever zijn aan het evenement, dat nu dus Bling OpenLucht FilmFestival zal gaan heten.Doordat er in totaal zo’n 50 sponsors betrokken zijn bij dit filmfestijn, kon de entreeprijs zelfs met € 0,50 verlaagd worden. Een kaartje voor dit festival zal dan € 7,- gaan kosten.

De sponsoren dragen niet alleen bij dat de ticketprijs zo laag mogelijk kan worden gehouden; ook de kwaliteit van het festival en het programma blijft gewaarborgd.

Het Bling Openlucht FilmFestival zal dit jaar beginnen om 17 augustus. Met de film The Rise of the Planet of the Apes wordt het spits afgebeten. Andere films zullen o.a. zijn War Horse, The Help (Ladies Night), The Avengers, Snow White and the Huntsman en Intouchables. Op de laatste zaterdag verwacht de organisatie een première te kunnen vertonen.

Aan deze editie van het filmfestijn zullen ook het Art Event en de uitreiking van de Apeldoorn Trofee gekoppeld zijn.

 

 

Onze nieuwsbrief

Elke maandag ons nieuws in de mail?

Meer lezen over cultuur

REACTIES

Elke maandag ons nieuws in de mail?