Sinds de start in april zijn al meer dan 400 foto’s geplaatst op #fotostad055!
Fotostad055 is een project op de flank van Apeldoorn Fotostad 2014, de Apeldoornse editie van het tweejaarlijkse internationale fotofestival ‘de fotobiënnale’. Iedereen kan foto’s plaatsen in de continue stream van foto’s. Dat kan met Instagram, de populairste foto-app voor smartphones.
De foto’s worden getoond op Apeldoorn Direct en diverse andere websites. Projectie tijdens evenementen zal hieraan nog worden toegevoegd. De hashtag #fotostad055 zul je daarom steeds vaker tegenkomen!
Leuk om te zien is dat er veel verschillende foto’s worden geplaatst: van makro tot landschap, van serieus tot fun. Zo ontstaat een aardig beeld van wat Apeldoorners zoal bezighoudt. Overigens hoeft de foto niet in Apeldoorn gemaakt te zijn. Er zijn wat dat betreft geen spelregels. www.fotostad055.nl
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functionele cookies
Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
REACTIES