Merken zijn vet! Zo’n vlaggetje op je trui of een leuke krokodil op je polo! Weet je hoe vet dat is!
Daarbij is kleding van een goed, en het liefst duur, merk ook automatisch beter. Al wordt het door dezelfde zielige Taiwanese kindjes gemaakt als een Hema shirt: het zit beter, voelt lekkerder en het ziet er ook echt heel veel cooler uit! Alleen al die blikken van alle jaloerse mensen die deze merken niet kunnen dragen, maakt het extra geld voor dat opgestikte logo’tje meer dan waard.
Maar aan één ding erger ik me dus wel: de boxershorts van Björn Borg.
Het is niet dat deze boxers niet mooi zijn, ze zien er immers prima uit in allerlei creatieve en minder creatieve ontwerpen. Ik heb ze nog niet gehad of gepast, maar ze zullen ook ongetwijfeld goed zitten.
Waar ik mij aan erger zijn al die gasten die het nodig vinden om hun boxershort zover boven hun broek op te trekken (of om hun broek zo te laten zakken) dat de rand met het merk zichtbaar is! Wat wil je daarmee laten zien?? Dat je snugger genoeg bent om 25 euro of meer uit te geven aan alleen een boxershort? Trek je broek toch op (of duw die boxershort naar beneden) en hou dat lekker voor jezelf of voor je vriendin. Ik hoef je boxershort niet te zien en het boeit me nog minder of ze van Björn Borg, Hema of de Zeeman zijn! Ik hoef het niet te zien!
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functionele cookies
Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
REACTIES