Vrijdag 30 maart gaan creatieven voor de vierde keer in Apeldoorn overwerken voor vijf goede doelen. Op één avond en deel van de nacht zetten ze hun vakkennis in om goede doelen te helpen met hun communicatie. Vijf teams maken in acht uur tijd concepten voor bijvoorbeeld een fondswervingscampagne, een huisstijl, website, een event… kortom alles wat die organisaties hard nodig hebben. Designers, reclamemakers en marketeers doen wat moois met hun vak. Maar wel onder bijzonder spannende omstandigheden. Op de avond zelf horen ze pas met wie ze in een team zitten, voor welk doel ze werken en wat het doel van hun vraagt. Daarna werken ze onder tijdsdruk, maar dat zijn ze gewend, improviserend naar doordacht resultaat toe. Want ’s nachts vind nog wel de presentatie aan de doelen plaats. Gelukkig worden de creatieven dankzij de vele sponsoren goed in de watten gelegd. Apeldoorn werkt dit jaar voor Be-Come, Gigant, Meta Challenge, Reumapatiëntenvereniging Apeldoorn en Vlinderkind.
Wereldwijd event
Ooit begonnen in Groningen is ‘8UO’ dit jaar voor het eerst een internationaal event. Er wordt 30 maart 2012 van Sydney tot Rio de Janeiro in zo’n 20 plaatsen op 4 continenten door in totaal 700 creatieven voor 100 goede doelen overgewerkt! In Nederland zijn dat naast Apeldoorn, Amersfoort, Arnhem, Groningen, Den Haag, Rotterdam, en Utrecht en Tilburg. Via twitter en andere sociale media kun je de avond volgen met de hashtag #8i2012.
Er is nog plaats!
Ben je een ervaren creatief of ben je nog in opleiding. Doe mee! Er zijn nog enkele plaatsen vrij. Ga naar de website om je aan te melden. Niet meedoen maar wel de sfeer proeven? Loop vanaf een uur of negen ’s avonds even binnen bij het ACEC. Maar hou het rustig, werk in uitvoering!
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functionele cookies
Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
REACTIES