Bewoner raakt gasleiding

Vrijdag 20 oktober 2017

Door Luciano de Graaf

De brandweer werd vanmiddag, vrijdag 20 oktober, opgeroepen nadat een bewoner van een woning aan de 2e Wormenseweg tijdens werkzaamheden in zijn tuin de gasleiding raakte. De brandweer kwam met spoed ter plaatse en roken bij aankomst inderdaad een behoorlijke gaslucht. De brandweer had de leiding tijdelijk gedicht tot Liander ter plaatse was waarna de melding aan hen werd overgedragen.

Onze nieuwsbrief

Elke maandag ons nieuws in de mail?

Meer lezen over stad

REACTIES

Elke maandag ons nieuws in de mail?