Julianatoren toont reclame tijdens rust Nederland – Mexico

Maandag 30 juni 2014

Door Redactie

© Julianatoren

 

Afgelopen zondagavond speelde het Nederlands elftal tegen Mexico. Ruim 8,7 miljoen kijkers zagen Nederland winnen van Mexico. De oplettende Apeldoorner zag in de rust iets herkenbaars uit Apeldoorn.

De mensen die in de rust voor de televisie bleven zitten zagen namelijk de nieuwe tv-commercial van de Julianatoren voorbij komen. Het familiepretpark betaalde zo’n 200.000 euro voor het prominent spotje van 30 seconden in het tot nu toe best bekeken reclameblok van het jaar.

Landelijke positie

Het Apeldoornse pretpark troeft daarmee de grote concurrenten als de Efteling, Walibi en Slagharen af, die geen van allen in de gewilde commercialbreak te zien waren.  Algemeen directeur Jeroen Buter verklaarde tegenover Looopings.nl dat de Julianatoren voortaan een landelijke speler wil zijn in plaats van een regionale: “We hebben een duidelijke keuze gemaakt om de Julianatoren voortaan neer te zetten als een landelijke speler in plaats van een regionale”,  “We zijn er gewoon vol voor gegaan. En wie weet wat er gebeurt nu Nederland doorgaat. Ons marketingbudget is nog niet op!”

 

 

Bron: looopings.nl

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Elke maandag onze Apeldoornse verhalen in jouw inbox
De beste berichten en verhalen geselecteerd door onze redactie
Meer dan 2.200 Apeldoorners gingen je voor
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meer lezen over stad

ONDERWERPEN

Julianatoren

REACTIES

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!