Nieuwsoverzicht Stad Julianatoren toont reclame tijdens rust Nederland – Mexico
Julianatoren toont reclame tijdens rust Nederland – Mexico
Maandag 30 juni 2014
Door Redactie

Afgelopen zondagavond speelde het Nederlands elftal tegen Mexico. Ruim 8,7 miljoen kijkers zagen Nederland winnen van Mexico. De oplettende Apeldoorner zag in de rust iets herkenbaars uit Apeldoorn.
De mensen die in de rust voor de televisie bleven zitten zagen namelijk de nieuwe tv-commercial van de Julianatoren voorbij komen. Het familiepretpark betaalde zo’n 200.000 euro voor het prominent spotje van 30 seconden in het tot nu toe best bekeken reclameblok van het jaar.
Landelijke positie
Het Apeldoornse pretpark troeft daarmee de grote concurrenten als de Efteling, Walibi en Slagharen af, die geen van allen in de gewilde commercialbreak te zien waren. Algemeen directeur Jeroen Buter verklaarde tegenover Looopings.nl dat de Julianatoren voortaan een landelijke speler wil zijn in plaats van een regionale: “We hebben een duidelijke keuze gemaakt om de Julianatoren voortaan neer te zetten als een landelijke speler in plaats van een regionale”, “We zijn er gewoon vol voor gegaan. En wie weet wat er gebeurt nu Nederland doorgaat. Ons marketingbudget is nog niet op!”
Bron: looopings.nl
Onze nieuwsbrief
Meer lezen over stad
Redactie
De redactie bestaat uit een eindredacteur, hoofdredacteur, fotografen en een aantal verslaggevers. Zij gaan geregeld op pad om verhalen te maken over onderwerpen die spelen in Apeldoorn. Dit kan bijvoorbeeld een nieuw restaurant zijn, werkzaamheden aan een straat of dingen waar Apeldoorners graag hun verhaal over kwijt willen.
Berichten van Redactie
REACTIES