Martins Brasserie heeft de dertigste plek veroverd op de landelijke koffietest van het Algemeen Dagblad. Als enige Apeldoornse horeca locatie wisten zij deze, dit jaar weer nieuw leven ingeblazen, landelijke lijst binnen te stormen.
Barista (zo mag je je noemen als je echt heeeeel goed koffie kan zetten) Lizzy Vosselman van Martins is heus blij. Maar als je goed kijkt zie je dat ze eigenlijk hoger wilde: “Ja… tuurlijk wil je eigenlijk hoger. Ze kwamen ook niet echt op het meest ideale moment binnen. Er stond toevallig net even een tijdelijke kracht alleen in de zaak. Toen ik binnenkwam heb ik ze snel nog een tweede kop voor de neus gezet.”
En dat heeft duidelijk geholpen. Want met twee achten en een achtenhalf mag je best heel erg trots zijn. Zeker als je weet dat van de 102 bezochte adressen er slechts 62 een voldoende scoorde.
Maar voor Lizzy, die zich in 2012 ook ook “Best Barrista van Apeldoorn” mocht noemen, ligt de lat altijd hoger dan gemiddeld. En een eervolle plek in het AD is mooi, maar in de krant van vandaag wordt morgen de vis ingepakt. Dus de focus van Lizzy ligt al weer op maandag 29 oktober. Want dan moet de eer worden verdedigd bij de Apeldoornse Koffiemasters.
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functionele cookies
Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
REACTIES