Apeldoorn Marketing en Centrummanagement Apeldoorn starten campagne voor lokale ondernemers

Zondag 22 maart 2020

Door Redactie

In Apeldoorn

Nu een groot deel van de Apeldoornse inwoners thuis zit is Apeldoorn Partners een online campagne gestart om de lokale ondernemers te simuleren. Want nu je niet meer naar je favoriete restaurant of kroeg kunt, hebben zij dus ook geen klanten. Maar een aantal van hen zijn inmiddels wel een thuisbezorgservice gestart. En daarom zijn Apeldoorn Marketing en Centrummanagement Apeldoorn een actie gestart om juist die ondernemers te helpen.

Vanuit het social kanaal van @inapeldoorn roepen ze Apeldoorners op om lokaal online te kopen en daarmee de Apeldoornse ondernemer te supporten. Wanneer inwoners van die aankoop een foto maken en die op Instagram of Facebook delen met de hashtag #thuisinapeldoorn en daarbij het account van de ondernemer én van @inapeldoorn taggen, maken zij kans op een van de tien pakketten vol Apeldoornse goodies – die de initiatiefnemers inkopen bij lokale ondernemers.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Elke maandag onze Apeldoornse verhalen in jouw inbox
De beste berichten en verhalen geselecteerd door onze redactie
Meer dan 2.100 Apeldoorners gingen je voor
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meer lezen over ondernemen

REACTIES

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!