Gevonden voorwerpen bij Syntus voortaan snel terug bij eigenaar

Vrijdag 30 oktober 2015

Door Uitgeverij Stedendriehoek

Een nieuwe werkwijze én de innovatieve software van iLost maken het mogelijk dat bus- en treinreizigers van Syntus voortaan snel en eenvoudig hun verloren voorwerpen terug hebben.

Syntus is de eerste vervoerder die met de software van iLost werkt. Hiermee wordt een efficiënter proces rondom gevonden en verloren voorwerpen gerealiseerd, wat bijdraagt aan een hogere klanttevredenheid van reizigers. Angelien van der Zaag, Manager Klantenservice legt uit: “Voor onze reizigers is het een prioriteit om hun verloren voorwerp snel terug te vinden. Via deze nieuwe procedure helpen we ze daarbij zo goed mogelijk.”

Het werkt eenvoudig: Syntus plaatst gevonden voorwerpen op syntus.nl en de Syntus app, waar verliezers zelf kunnen zoeken. Vindt iemand zijn of haar voorwerp, dan kan men die claimen. Door het juist beantwoorden van vragen, wordt de match gemaakt. Daarna is het eenvoudig: de verliezer haalt zijn gevonden voorwerp op of laat het thuisbezorgen. Geen gedoe meer, maar één simpele oplossing die 24 uur per dag bereikbaar is.

iLost is opgericht door Hanneke Stegweg, die een achtergrond in logistiek heeft. “Het grootste deel van de verloren voorwerpen wordt gevonden bij organisaties: openbaar vervoer, musea, restaurants, pretparken, hotels etc. We helpen al deze organisaties – van groot tot klein – om hun verloren voorwerpen te beheren en een geweldige service te bieden aan klanten. iLost is zo logisch, dat je je afvraagt waarom het er niet al was. Wij zijn de Google van Lost & Found!”

Syntus verzorgt openbaar vervoer in Gelderland op de Veluwe, in Midden-Overijssel en in Twente. Voor meer informatie: www.syntus.nl

Onze nieuwsbrief

Elke maandag ons nieuws in de mail?

Meer lezen over stad

REACTIES

Elke maandag ons nieuws in de mail?