Rabobank en Orpheus zetten samenwerking voort
Door Redactie
Theater & Congres Orpheus en Rabobank Apeldoorn en omgeving hebben sinds enkele jaren hun samenwerking vastgelegd in een sponsorcontract. Dit contract wordt per 1 januari 2017 verlengd met drie jaar. Tot aan 2020 draagt de middenzaal van Orpheus dan ook de naam ‘Rabobankzaal’. De samenwerking kenmerkt zich door de woorden verbinding en versterking.
‘Aandeel in elkaar’
De slogan ‘aandeel in elkaar’ van de Rabobank wordt met deze verlenging wel heel letterlijk geuit. De bijgedragen sponsorgelden van de Rabobank kan Theater Orpheus namelijk goed gebruiken. ‘De aankomende jaren wil Orpheus nog meer dan voorheen de verbinding met Apeldoorn en de regio opzoeken. De ambities op dat vlak combineren perfect met de ambities van een regionaal sterk georiënteerde bank als de Rabobank. Met hun jaarlijkse bijdrage kunnen we mooie dingen doen voor de stad en zijn inwoners,’ aldus Meta Neeleman, directeur van Orpheus.
Win-win situatie
Edwin Boekhorst, directeur bedrijven bij Rabobank Apeldoorn en omgeving, is blij Orpheus te kunnen steunen in haar doelstellingen en is zeer enthousiast over de invulling van de samenwerking: ‘In mei 2016 waren we met 180 klanten bij Orpheus te gast tijdens het Business Event bij de Giro d’Italia. Het voortraject, de dag zelf, de sfeer, de mensen: het was op en top geregeld. Dit is een bedrijf waar cultuur ontstaat en thuis hoort én waar verantwoordelijk met de centen om wordt gegaan. Met stevige ambities die wij graag ondersteunen.’
Bijschrift: Meta Neeleman (Orpheus) en Edwin Boekhorst (Rabobank) na het tekenen van het sponsorcontract.
REACTIES