Van der Wal Jolink en Dutch Orange Company werken samen

Donderdag 29 november 2018

Door Marianne Zegwaard-Waanders

In aanwezigheid van bakker Peter van der Wal, Ingrid van der Krol, portretschilder-illustrator, Tony Veer, The Box Blikken en het bestuur van Dutch Orange Company B.V. ontving Apeldoorns wethouder Jeroen Joon het eerste exemplaar, gevuld met een gewichtige Krentenmik! Op zaterdag 17 november startte bij Van der Wal Jolink in de Eglantier de verkoop van het Oranjeblik. Initiatief van Dutch Orange Company B.V., het commerciële label van Stichting Oranjefeesten Apeldoorn.

Simon Boon is blij met het initatief: „De Eglantier, genoemd naar de bekendste Rederijkerskamer van de 16e eeuw, de tijd van de Gilden met aandacht voor het ambacht, zag een nieuwe samenwerkingsvorm in Apeldoorn. En Dutch Orange Company B.V. werd in 2015 opgericht om in samenwerking met collega-ondernemers Oranjeproducten onder de naam ‘New Traditions’ op de markt te brengen. Dat werd concreet door het Oranjeblik. Een percentage van de omzet is bestemd voor de viering van Koningsdag in Apeldoorn.”

Ook de bakker Peter is blij: „Het is een ondernemend maatschappelijk initiatief van Dutch Orange Company B.V., door unieke samenwerking, ons kwaliteitsproduct, gecombineerd met kunst, in aansprekende duurzame Oranjeverpakking! Wat ons betreft een echte win-win.”

Simon Boon nodigt ook andere ondernemers uit: „Wanneer andere ondernemers ook iets unieks willen hebben, dan gaan we graag op zoek naar de wensen en mogelijkheden. Wanneer ze voldoen aan onze kwaliteitscriteria en aan de voorwaarden voor samenwerking en partnerschap onder logo Dutch Orange Company B.V., dan kunnen zij contact met ons opnemen. Alle informatie hierover is te vinden op www.dutchorangecompany.nl

 

ONDERWERPEN

Koningsdag

Onze nieuwsbrief

Elke maandag ons nieuws in de mail?

Meer lezen over ondernemen

REACTIES

Elke maandag ons nieuws in de mail?